Hemma!

Heeeyy!
Idag har jag vart i skolan och inte gjort så mycket jag och Maria hade lim krig och då gömde jag mig bakom dörren då ryckte hon upp den på min tå och hela nagen börja blöda och den vart lös,och nu har jag klippt av den så det är inte mycket kvar av den men det gjorde  väääldigt ont!.Men jag åker buss hem,och våran buss är väldigt liten,så vi måste ta två turer ena turen går till pappa,och en till mamma men först går den till mamma och den andra till pappa.När vi ska till pappa måste vi ta första turen och gå i det här vädret j*vla buss j*vel! När jag hade kommit hem så tog jag en varm kopp choklad med grädde Mums! Nu sitter jag vid datan och inte gör så mycket kollar bloggar,fb och skype. 
                                     puuuss/ Emma


HaHa en gamal bild på mig ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback