JIPPIE YEY!

tjaaoo
Sitter i soffan och bara chillar lite.Idag har vi gjort en del ni såg ju första in lägget,vi har åkt spark ,gjort knäck ,vart ute med hundarna  sen har vi ju såklaart gjort andra saker.Julgodiset är klaart och skinkan står nog i ungnen sist jag var i köket ! Nu ska vi ta en fika med vår knäck.Det ligger råmycket paket under granen det får inte plats ÖVERSVÄMMNING av paket kan man säga ! hahaha!! Imorgon är det JULAFTON Faaasen va kuuuul längtar råmycket jag kommer inte kunna somna i natt för det pirrar i magen. Man får verkligen julstämmning i årbrå -26 och flera decemeter snö ,garnen klädd, ljus tända och det är sååå mysigt. Men nu ska jag gå och leka lite med Moa vi ska bli lute flammisiga! hahahhhahaha!

                                                                          Tjaaao! / Emma!
                  
                                                                                      


bakom kameran: moa
framför kameran: emma/jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback