Loooooov!

Heeeeejjj!
Jaaa ni ser rubriken änligen  loooooooov och på fredag julafton!Jag åkte till skolan som en vanlig dag,vi åker alltid till kyrkan julavslutingar och ser julspelet och sjungar! Vid kvart över tio gick vi ut till buss hållplatesn och skulle ta bussen till kyrkan. Men jääävla SL ska alltid krångla: LÄR ER KÖRA för Faan (ursäkta språket)Vi tejer stog från kvart över tio till elva typ och frös i hjäl. Vi  fick inte åka till kyrkan så heela sjulavslutingen var förstörd på grund av SL som inte kan köra jag blir så trött på allting som händer!!!Men då gick vi hem när alla fröknar sa att det blir ingen kyrka,eller vi gick till jennifer sen kom pappa och vi åkte in till norrtälje och nu sitter jag vid datan ska snart ut med Fredrik!! TREEE DAGAR KVAR TILL JUL!!! JIIIIIPPPPIIIEE!!!!! 

                                                                  KYSSAR/EMMA
Bakom kameran:jag!
En lite bild från oktober för länge sen.....Hopppas ni får lite jul känsla !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback