Sooova!

Heeejsan!
Det var inte så länge sen jag skrev ett inlägg.....Men jag ville skriva ett godnatt inlägg! Nu ska jag nog sätta på en film och ha det mysigt i min säng.I morgon åker jag til mamma och sover där,sen på onsdag åker jag till honom och firar Minna så det ska bli Kuuligt! På torsdag kommer
Emma och är med mig på nyår! 

                                                            Godnatt! ♥                
                                            
                                     
                                      Framför kameran: Tuzzi
                                      Bakom kameran:jag!
                                      En gammal bild på tuzzi när hon var liten,jag tog den med min mobil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback