1 april!

Tjernare!
Har ni lurat några idag? Jag har inte blivit lurad så mycket mest skämt men jag kom på dom driekt. Idag har det var en smårolig dag en sån fredag som det brukar vara på fredagar. Utom att Emelie ska komma idag ( ''timmy tjej ) Ska bli rååå najs. Längtar som en galning att få träffa henne,äääntligen.I morgon är det cup i fotbollen vet inte om jag ska gå tror det, men annars blir det annat. Jag blogga inget i går och i förr går. I onsdags var jag med jossan och i går var jag hemma och plugga.
Ps förra inlägget " converse " detvar två gånger!:)

Här får ni en liten vår bild! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Va gullig du är Emma! det var jätte kul att träffa dig!! :D<3

2011-04-05 @ 17:44:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback