Tjejmiddag? ja, tack!

Guud så skönt med fredag, efter en riktigt rolig skolvecka är det helg. det är så roligt på rasterna för nu är det ÄÄNTLIGEN vår då kan man spela fotboll. igår var det storm, på fotbollen var det ett mål som nästan välte på en i vårat lag :/ Sen så hade jag massor tagg bollar på mi tröja så ja snacka om att jag skratta! Så det var en rolig träning det. Bollen flög i slowmoschion ( vet inte hur det stavas ). Snart ska jag på fest hos jentan, ska bli kuligt värre. sen i mrgon ska jag inte gör något specielt och på söndag ska jag gå på bio med gabbe! <3 Men nu ska vi gå ner och tjata på prre att vi ska sätta upp studsmattan!!! :D :D Bilder kommer om vi gör det!!
Puuusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback