Förlåt för dålig uppdatering!!

Förlåt för dålig uppdatering, ska förbättra mig. Idag har jag inte gjort så mycket städat med pappa minna och fredrik kommer snart då ska vi fira minnas och pappas 7 års dag!Igår var jag med maria vi hade supper kul bada,plocka körsbär och cyklat.I onsdags så var vi på åland med pappa jag, timmy emelie och pappa. Treevligt!
Sen har jag badat med emlie och timmy.Det har inte hänt så mycket!
Ska förbättra mig och skriva ofta, men igår skulle jag skriva ett inlägg men heela internet lagga upp sig när jag skulle ladda upp en bild, men nu ska jag fixa lite granna innan dom kommer!

Coola gänget på väg till åland! :D <3


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det var skit kul på Åland! kram emelie <3

2011-08-14 @ 23:43:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback