Då åker jag dit igen!

Japp, då ska man åka till Hälsingland igen fast det är alltid lika kul. Just nu sitter jag här i soffan med Maria och kollar på film, vi har vart uppe och kollat på kattungar. Sist hon var hos mig skulle jag åka till Hälsingland och vi skulle upp till Max o Moa vi skulle hämta längdskidor den här gången hända samma sak haha. Till Middag ska vi äta pommes och korv och bea. Men i går skrev jag inget inlägg för jag han inte eller orkade inte, jag har vart på opra med klassen det sööög. Efter det gick vi till Moa och Max vi fikade och klappade katt ungarna. Men nu ska jag fortsätta att kolla på film med marre! :)

Det är dit upp vi ska :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback