Klippt mig!

Äntligen har jag vart och klippt mig, det var jätte länge sen men nu så blev det en lite klippning. Det var super bra hmm... hru ska jag säga att det blev liiite kortare än vad jag hade tänkt mig, men jag är super nööjd :)
Sen har jag och mamma vart och handlat ett par örhängen och sen ett par krokar som man byter ut andra krokar med dom här om man är alergisk mot nickel. Mamma gjorde sönder mitt finsate örhänge så jag vart skit sur på henne.
Men hon ska köpa nya åt mig MOHAHAHAAH!
Så här blev resultatet! ( Det är bättre i verkligenheten :) )

Kommentarer
Postat av: peter

Super fint men di skulle va snygg tillo med med robbans frisyr

2011-02-23 @ 17:35:07
Postat av: Emma

tack du är också skit söt!! :)

2011-02-24 @ 17:52:38
URL: http://svanbergss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback