Arbrå i helgen!

Heejjsan,det blir ingen skola idag för att jag kanke smittar så det var bättre att stanna hemma tyckte mamma, och på fredag ska jag gå tidigare från skolan så då misssar jag ännu mera.Men jag får ta med mig jobb och så får jag jobba lite i helgen :) Men i morgon måste det bli skola tycker jag, jag ska ju ta ledigt halva fredagen för att vi ska åka till min moster där vi fira jul, så åd ska vi uppp och åka lite skidor den helgen, men nu ska jag fortsätta titta på tv :)

                                         Puss!!
En bild när jag fotade vatten ;)

Kommentarer
Postat av: Elin :)

Tackar :D Krya på dig :)

2011-01-26 @ 11:32:14
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback