Godmorgon!!

Godmorgon alla!!
Igår var jag i stan och shoppa lite med mamma, men inte bara det Moa var med också kuligt värre!Jag köpte fyra tröjor och två par örhängen. Vi hann inte vara där så länge för att vin kom dit sent så ungefär en timme han vi vara där  , fast ändå hanlda jag rätt mycket. Sen åt vi midsdag på taco bar och till slut satt vi i bilen och fick gasa hem till mello. Tyckte ni rätt vann? Det tyckte jaaaag, men det som är problemet är att jag tror inte han kommere komma så långt i Tyskland! Sen gick vi upp till moa och sov där :)

Idag har jag fotboll men innan det ska jag och Moa fota lite granna. Just nu sitter vi i sängen med datorerna knän och ska snart äta frukost! :D
Lilla jag i fredags! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback