NY MOBIL!

JAG HAR NU MOBILSÅ NAAAAAJJJJSSS EN HTC WILDFIRE :DDD

Min vecka lite snabbt för ni har inte fått några ordentliga inlägg! Måndags var jag med Jossan hon åkte med mig hem. Tisdagen åkte jag med Jossan hem och i onsdags åkte jag skidor med jossan. Idag har jag vart i norrtälje och handlat lite!
När vi var i skidbacken i onsdag så var det en kille som fårga "är ni bra på att åka skidor" Jossa svarade så dr han bara okej. Sen åkte vi upp igen och skratta i hjäl oss då sa dom till mig Fan va grym du är, sen efter det kasta dom en snöboll på jossan det var såå kul !!!!!

I morgon ska jag ha fest så jag och mamma var inne och handlade saker till festen annar shar jag inte gjort så mycket, jag har städat rummet :( 

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback