Trevligt!!

Det var riktigt roligt igår, vi var mest ute. Vi var ute och sen gick vi till skolan och då var det moppar där, dom körde förbi oss utan byxor!!! As äckligt!!! Sen snackade vi med dom.sen kommer heela gänget och alla springer utom Carl,jag och Oliver. Då säger carl, vad ska ni göra dom bara vi ska död den där jäveln oliver eller va fan han heter! Då börjar oliver springa sen kommer jag på att jag ska nog okså springa.
Vi låser dörren och alla är där sen kommer vi på fan carl, precis då kommer han vi hade låst!! Så han fick vara klvar där själv han stog och snacka med dom!

Till middag vartr det tacos och till efterätt kladdkaka, sen åt vi massa gott.
Idag har vi fotboll jag vet inte om det är inne elllerr ute? Men ska gå hej då! :D

Kommentarer
Postat av: moa

jaa, vad skulle det annars vara? :P <3

2011-03-20 @ 21:09:20
URL: http://mtphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback