Nästan som en Iphone 4 s.

Heejjj, nu är jag hemma från arbrå. Och lite sent så här bra önskar jag er en GLAD PÅSK!♥
Jag har haft en helt okej påsk. Fick godis och pengar. Åt såååklart good mat!
I arbrå har vi hållt på med hundarna , jobbat i ett hus och bara haft det mysigt.
Igår var jag med jossan , satt också i en bil i ett par timmar eftersom vi åkte hem igår.
Men det var riktigt roligt att träffa den där tjejen, har saknat henne myycket.
Ska vara med henne idag också, efter jag har städat lite.
Jag har gjort den nya inställningen på min Iphone, man kan ju intesäga att det gcick så bra.....
alla bilder och appar är borta-.- Så ni kommer inte få så mycket bilder från påsken för jag tog inga med kameran och några med mobilen....Alla är ju bort.
Juste, om jag inte bloggar följ mig på insagram : Emmasvanberg.
Där lägger jag ut bilder varje dag.

Och den här tjejen är det jag som ska tillbringa dagen med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback