Filmkväll = Inge film

haha, hejjsan igår så skulle ju min kompis ha film kväll, vi kolla inte på en enda film, hihi :D Så det blev en tjejkväll, det var iallafall roligt :D Vi gick och la oss vid halv 5 på morgonenoch sov bara till 11 på dagen så jag är gasnka trött nu :) Den kvällen var mycket lyckad :) Själv fick man julklappar ockås, jag fick en iphone skal(nu har jag 8 st) ,godis och ansisktmask :) Har precis ätit fruktsallad med glass, nomnom:D <33 Imorgon är det ju skola :(( Vill verkligen inte börja kan vi inte ha liiite längre!! Ajja,ska hoppa in i duschen snart :) Här kommer lite bilder från kvällen.

hahah, sociala kompisar man har.....(dom sover inte )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback