Bildbomb 2011

Lite bilder från 2011 <3



Lite skidåkning och snöö!!



Min födelsedag och annat skojj :) 


Det börjar bli vår, nördarna på studsmattan :) 


Påsk !

Skolavsluting och sommaaaarlooov!! ;D 


Hicco kom till bergshamra <3 Min söta kusin kom och hälsa på och såklart lite bad :D 


Skarasommarland <3

Sista doppet,fotade mina sötnosar och fick min cykel <3


Fototajm, och litejulstäming :) 

Underbara dagar med jennifer jossan och några andra :D Sedan lite mer jul !! 

 juuuul!! 

Det var måånga bilder :) 
Det är inte jätte nogrant med ordningen .....menmen ! 


 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Nice!! Vad mycket blider, det gillar vi!!! :D <3

2012-01-10 @ 20:04:39
URL: http://ozzanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback