SNÖ!

Det snöar, jag älskar snö men vafan liite sent :( Ajja, måste väll passa på att åka lite pulka då :)
Igår var jag på bio, jag såg stig helmer story. Den var helt okej. Vi var ju i täby och då köpte jag också en ny jacka! Idag har man inte gjort så mycket, vart ute på promenad,pluggat och så.
Och som vanligt sitter man och kollar på.......... GLEE såklart :D <3
Jag har kollat klart på säsong 1&2,sen i torsdags börja jag om och är på säsong 2, kommit typ halvägs.
Jaaa, jag är en gleenörd.
Det kanske inte var så viktigt att veta,menmen.
Nu ska man fortsätta kolla och sen får man vänta tills säsong 3 kommer ut :D
Och imorgon ska jag fota lite saker tror jag!!
Pussss//Svanberg

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback