Mycket! :D

Jag ät tbx! Hihi, har ju inte bloggat på jätte länge. Jag har gjort hur mycket saker som helst börjar med en dålig. Jag och Gabbe har gjort slut.
Men det försöker jag inte tänka på så mycket. Sen några roliga saker, jag har vart på grönalund med mina kompisar, så kul. Vi måste göra om det. Sen issjö med klassen, också super kul.
Sen det roligaste av ALLT, JAG HAR TRÄFFAT ULIRK MUNTHER. Idag, med Jennifer. Köpte tröja och en affisch.
Han skrev på dom. Hihi, jag älskar dig ULIRK MUNTHER.
Så jävla glad! Nä, nu ska jag försöka börja blogga. Det kommer bilder på snyggingen sen! ♥
Puss! Och tack för alla som har besökt den fast jag inte har bloggat!

Ni får en bild på mig idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback