SOMMARLOV!

Heej,lite efter sådär. Men iallafall i tisdags fick vi sommarlov,så jävla skönt!  Vi sa hej då till min ena fröken eftersom vi ska upp till 7:an.. :( Sen så åkte jag inte till norrtälje för att äta lunch. sedan fikade vi. Sommarlovet bröjade med att hänga med Jenny, vi badade, cyklade och höll på med hundarna. I torsdags var jag med Felicia, toppen kväll och dag. Haha, vi badade i hennes pool,spelade fotboll och kollade på Gossip girl. Så nu är jag beroende av det. Sen har jag vart med Fanny och rebecka. Iallafall, idag var vi i gävle och handlade lite, jag köpte inte så mkt. Men endå, och nu ska jag ut med hundarna för är hos kusinerna i Hälsingland och kommer fira midsommar där. Vi hööörs! ;)
Hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback