Lovet är slut.....

......och skolan har börjat. Rätt så kul att träffa kompisarna och så. Men inte kul att plugga och allt.
Idag har jag vart med moa, vi gick ut med hicco och sen snacka vi om massor av saker, har inte vart med henne på jätte länge, det var roligt :D
Igår var jag med maria igen , vi hade nästan lika kul som i lördags :D
Imorgon fyller jag år :D :D :D :D :D
TONÅRING :D
Vi slipper alla lektioner för det är friuftsdag! Så då ska jag åka skidor i kvisthamra, ska bli såå kul :D
Just nu sitter jag och lyssnar på Molly Sanden "why am i crying" den är grymt bra :D Ska snart sätta på ulrik munther.
Sen i kväll blir det familjen annorlunda :D
nu skrev någon på facebook, ska kolla. Kommer ett till inlägg sen :D
vi hörs,kraaam :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback