Toppen kväll!

Hejjj :D Igår var det en bra dag. Jag åkte hem och gick ut på promenda och sen bara tog det lungt. Sen så frågade jag vad maria gjorde på sms, hon hade tråkigt jag meeed. Så då skojade jag och sa att jag skulle komma. Men hon tog det på riktigt hhaahah. iallafall då var jag med henne ungefär från 7 och så sov jag där. Vi spelade as mycket fotboll ,ddet var kul.Vi gick upp tidigt idag  och åkte till stallet (maria skulle fixa lite) Vi var där i cirka 2 tim. Sen åkte vi hem och spelade fotboll. Vid ett kom pappa, vi åkte till norrtälje. Sen hem, hann vara hemma tills jag gick till max och firade honom. Sen gick jag hem, hhahha. Ett inlägg om mina 2 dagar.
Snacka om att jag har rört mig väldigt mycket under helgen, men mellan sakerna har man ju ätit lite godis och så.
Nu ska jag kolla klart på gladiatorerna.
Puss// EMMA

GRATTIIIIS KUUSIN ! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback