Fredag imorgon.

Hej, veckan har gått snabbt och imorgon är det redan fredag, och där på höstlov. Fan vad skönt. Min planer för höstlovet är att åka upp till arbrå och sen ska jag nog vara hemma resten av veckan eftersom jag är borta måndag-torsdag. Imorgon ska jag i alla fall till Felicia, roligt. :)
På lördag blir det fira pappa med massor av folk.
Har inte bloggat på några dagar för har haft så sjukt mycket läxor och så. Men det blir bättre. Försökte lägga in bilder från det ni har missat, men funkar ju inte..Så kommer strunta i det. Det har i alla fall varit roligt medans jag vart borta och livet rullar på som det ska.
Nu ska jag duscha och städa. Vi hörs nog imorgon, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback