Fika, fika, fika

Hej finisar. ♥
Hela helgen har gått åt att baka och fika, haha. Bakade som sagt rocky roads i fredags, och i lördags bakade jag knäck  och ischoklad, sen bakade mamma biskvier så nu har vi massa julgott till julafton! Såklart fikade vi lite också.
Min söndag har varit mysig, först fotbolls träning, sista för säsongen så det var föräldrar mot barnen. Dock vann dom men måste erkänna att dom var bra, hälften hade ju spelat mycket och sen var ju två av våra tränare med, men det var riktigt roligt! Sedan var det snabbt hem och hoppa in i duschen för att åka till sthlm för advents fika hos Sofie. Det var massa gott där!
Men nu är jag äntligen hemma och kollar på solsidan. 
Jag bloggar mer imorgon, puss. 
Ni får en bild på mina fina, hihi. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback