Imorgon är det min födelsedag!

Hejjj, japp. Imorgon ör det min födelsedag! Wihooo. Jag har inte önskat mig något speciellt, mest pengar osv..
Imorgon efter skolan på min födelsedag alltså. Då är jag med Wikander, det kommer bli bäääst. Vi ska typ inte göra något speciellt men ah. Efter det, så är det fotbollmöte, och efter deet då kommer vi äta tårta och fira mig lite.
I helgen firar vi säkert något mer eller så.
Igår åkte jag skidor, det var jätte roligt. Som alltid. De som var med var Jag, Jossa, Jenny, Jasmina, Oscar och Karl. Men karl åkte han hade ont i huvudet, ooooch jag fick det också. Typ dog i bilen osv.. Så gick direkt och la mig när jag kom hem. 
Nu vart det väldigt långt inläägg, bloggar säkert mer eller imorgon. Haha.

Kommentarer
Postat av: jossan

du bloggar som en ko

2013-03-13 @ 18:26:41
URL: http://wikandeer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback