Awkward

Jag är galen i serier och kan kolla om hur många gånger. Nu när jag kollat klart på gossip girl och man måste vänta på Pretty little liars och The vampire diaries så kände jag mig för en ny serie och många har pratat om serien "Awkward" så jag började titta på den någon dag innan nyår och nu är den också slut. 
Den var i alla fall sjuuukt bra och jag rekomenderar den starkt om man vill ha mycket drama och romantik. Det var typsikt tonårsstuk i serien. 
 Det här var en liten kort uppfattning av filmen som jag hittade på en hemsida: En opopulär 15 år gammal flicka fick omedelbart, men oönskade, popularitet på hennes high school när studenten gick ut för ett misstag att en olycka för ett självmordsförsök.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback