Plugg all the time

Åh herregud, plugga HELA veckan i alla sorters ämnen och har fortfarande So:n och spanskan kvar!
Tänkte berätta lite snabbt om min vecka, den har varit dö trist så egentligen inte mycket att berätta. Såhär har den gått till: Skola, plugga äta och sova. Utom idag då jag har varit i norrtälje hos tandläkaren, inga hål. Wiho! Men ska dock plugga lite till. Hade No prov idag också och det gick super så är väldigt glad för det. 
Snön är här.. dock älskar jag älskar snö och vinter men nu är julen över så varför komma nu när vi kan få sommar?
Jaja, får stå ut med snön ett tag till! 
Det vart ett litet snabbt inlägg men jag kommer förmodligen ha mer tid att blogga sen. Puuss!
Jag och min Kusin Max för ett tag sen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback