Helg+arbrå= Myysigt!

Yeeess, äntligen helg. Jag skrev inget inlägg igår för jag orkade inte men nu tänkte jag göra det. Jag gick från skolan tidigare vi hämtade vi Rebecka på vägen, sen blev det IKEA.Sen vart det stopp hos mammas moster på en  fika i jävle, och nu kanske ni fattar va nästa stopp är i arbrå, fastdet är ju inge stopp för nu stannar vi här över helgen.Vi skulle skoja/ överaska Susanne (Mammas syrra/ Rebeckas mamma) så hon visste inte attt Rebecka skulle komma så jag och mamma gick in först sen kom Rebcka in, så det va lite skoooojigt, Rebcka satt sig driekt vid tv för attt kolla på handboll sen blev det mat och efter det lite Let's dance :) Nu sitter jag här i soffan, kollar bloggar tittar på facebook och lite annat, idag ska vi till stan i Bollnäs för att titta/Shoppa litte?
Den här sitter på mitt rum hos pappa !  ( det kanske inte var så intresant men jaja!)                                            

Kommentarer
Postat av: peter

jätte fin ju vem har så bra smak och köper en sån ? :)

2011-01-29 @ 13:47:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback