Mot kvisthamrabacken!

Hejj heeejjj!
Igår sov vi hos Moa så jag hhann inte skriva ett inlägg.Vi har fotat idag igen det blev nog fiiina bilder som vanligt efter som vi har en riktigt bra fotograf!  Vi ska till kvistahamrabacken på kvllen ska bli sååå kul första gången jag åker skidor i år! (2011)Vi har nyss ätit och det blev nudlar Jippiieee! Men nu ska jag sätta mig och kolla på bloggar sen ska jag också kolla fb! ;) <33 Jag har ju inte lagt ut några bilder från i julas men nu kanske det r försent men ni kommer få lite coola snö bilder mm. Ps det kommer snart! :)


                                                            Kyssar Emma!
En bild när jag och Moa var ute och fota!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback