Shopping i Nacka!

Heeejsan!
Idag sov jag till kvart i tolv, sen kolla jag lite på tv och sen vart det dax att åka och shoppa i nacka, det blev inga skidor idag för vi åkte i stället till Nacka forum.Det var super trevligt fast jag hitta bara en tröja sen lite saker tilll min nya bärabara data! Sen vart det dax för middag.För vi åkte typ hem ifrån vid 3 tiden och kom fram lite över 5 det tog låångt tid eftersom det var kö!Men i allfall så visste inte jag och Emma vart vi skulle äta men vi åt på sveriges största pizzor,jag har vart dr några gånger men den här gpnger var det lungt godast !! I morgon blir det skidåkning kvisthamrabacken igen , Med underbara Moa och Emma.


                                                            Kraaammmii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback