Sportlovs veckan

Nu tänkte jag berätta vad jag ska göra på sportslovs veckan som är här!
Idag var jag iaf bara med mamma, vi var först uute 2 timmar med Chiwas, vi tog bilder också. Så det kommer ut någon gång. Efter ett tag åkte vi in till norrtälje och bara handlade lite. Så det var en lugn och bra dag. 
Imorgon blir det kvisthamra med Jenny, Oscar och Karl. Ska bli as kul, för har fått nya skidor och så.
Onsdag till fredag ska jag vara med Felicia, vad vi har pratat om iaf. Då åker vi till stockholm på Onsdag sen så är vi bara hemma osv, tar det lugnt och bara umgås.
I helgen vet jag inte vad som händer, men jag hittar väl på något. Bloggar mera sen, bilder kommer snaaart i olika små inlägg! ;) 
Här är jag i kvisthamrabacken, imorgon blir det bäst! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback