Dåligt av mig

Förlåt för dålig uppdatering, jag har faktisk tingen bortförklaring. Har bara inte orkat, men nu är jag tillbaka! Bara massa inspiration men ja sånt händer. ;) 
Har varit i norrtälje dom tre senaste dagarna. I torsdags med mamma, igår med några klasskompisar och idag med Mamma. Jag håller på att göra om mitt rum så vi har kollat lite på tapeter köpt färg osv. Har nog hittat en tapet!
Så det har faktiskt varit riktigt kul, vill verkligen ha fint på mitt rum! 
 
Kommer ett till inlägg där jag ska visa min väska, har verkligen letat efter en väska och nu var min kusin i thailand och köpte den här till mig.
Hoppas ni får en fantastik helg, puss. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback