Strömavbrott :(

Tjabaa , har ju vart uppe i arbrå i helgen :)
Firat jul där, det var riktigt mysigt !
Men i söndag /Lördags var det ju jätte storm på natten, och strömen gick :(
Så jag sov ingenting, det var för att jag hade en hård kudde,hörde stormen jätte mycket och en annan sak ,hahaha :D
Vi fick grilla korv ute och göra mat på vedspisen , haha :D
Men idag åkte vi hem vid halv 10 vi skulle till valbo köpcentrum och handla/byta lite kläder .
Jag köpte mycket,Två långärmade tröjor,täckbrallor,munkjacka,underkläder och två ringar det var det jag kom ihåg :) Juste sen köpte jag min one piece idag, kommer bild på den.
Kyssar / Emmssii :D

Kärlek♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback