Skogsluff, Maria och länna joggen.

Heeej, igår var det skogsluff, rätt så kul bara att alla gick på banan fast vi sa att men skulle gå runt. Sen var jag med maria igår med , fast inte så länge för hon skulle rida och jag in till norrtälje, köpte tre saker till mig nagelack , hårspray och maskara.
Sen idag var det länna joggen jag sprang tre gånger ner till macken från skolan, man skulle samla i hopp lappar och det som fick mest i mellanstadiet kommer få en tårta till klassen.
Så snart ska jag jobba matte eftersom jag ska till thailand så jag måste ligga före.Sen i morgn blire feest hos sophie! 
Pusss.!! <3

Det köpte jag, inte såå bra bild menmen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback