Städat och daatan typ :D

Heejjj, idag har man inte gjort så mycket , ville gå på bio och kanske skulle göra det men jossan kunde inte :(
Jag har städat mitt lilla rum,kollat lite på glee såklart, och varit med moa en liten stund :)
Nu på kvällen har jag bakat kvällsfika och snart ska  man väll kolla på lite glee igen.
Och imorgon ska jag på filmkväll hos en kompis ska bli myyys :D
Här är dom som ska vara med :P

                                                 Ellinor (henne vi ska va hos)

                                                      Jossan (josefine)
'
                                                  Och sist men inte minns, maria :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback