Julkappstips

Hejhej! Tänkte tipsa er om en liten julklapp som man kan ge bort.
Det jag älskar är ju parfymer, och vem vill inte lukta gott?
Så därför hade jag tänkt tipsa om dom här två sakerna:
Den här lilla förpakningen, det är en perfekt julklapp till en vän. Jag tycker själv den här parfymen från Ralph lauren luktar så gott. Sen är det ju ett plus att man får med en bodylotion så det blir lite roligare att ge bort. Den finns både på kicks och åhlens. På kicks kostar den runt 500 lappen. Dock vet jag inte hur mycket den kostar på Åhlens. Men jag tipsar den mycket!
Sedan har vi denna för killarna och den här luktar så gott. Jag älskar killparfym och det här är den absolut bästa! Det blir också en liten extra fin julklapp med en liten deo. Denna julklapp hittar ni HÄR. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback