Super!

Heej, förlåt för dålig uppdatering men det har typ varit mycket nu. På min födelsedag (onsdags) var jag med wikandeer sen var det fotbollsmöte, men det var ändå en riktigt bra födelsedag jag fick, mascara, pengar osv..
Torsdags var jag med Jenny, vi var ute, kollade på PLL, lyssnade på musik och hade skoj. 
Fredag till lördag var hag med Felicia, vi kollade på tv, var ute och bara hade det mys. 
På lördagen efter jag åkt hem från Felicia och varit hemma en stund åkte jag och Emma till Jenny, vi gjorde middag. Hambrugare, det var så hiiimla gott. helt sjukt. Vi hade roligt, kollade på Melodifestivalen, inte rätt låt som vann. Vi blev helt förstörda eftersom vi hejade på Anton..:( 
Men det var kul ändå.
Idag var jag på träning sen med Emma och Jenny igeen. Nu blev det långt inlägg med  nu vet ni varför jag inte har bloggat.
Kommer nog lite bilder sen från dagarna med Emma, Jenny, Wikander och Felicia!♥
Mys med mina tjejer.♥
Tröst äter för att Anton inte vann...
Frukosten idag!♥
 Här var bilder från när jag var med Emma och Jenny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback