Både bra och dåligt

Vi har så mycket läxor och prov. Det är sjukt, det är bara att plugga, plugga plugga. Därför så förvarnar jag er för dåligbloggning, men ska försöka!
Det var det dåliga.
Men det bra är att jag har haft en jätte rolig helg, först fredags så var jag mest hemma. Min farbror och kusin kom hit så vi fick lite gäster, sedan på lördagen var jag med Jenny hela dagen, vi hade jätte kul som vanligt och hittade på massor av saker och till sist söndag var det konfamöte hela dagen, det var riktigt kul! Vi gjorde massor av uppdrag osv. Bland annat en egen gudtjänst. 
Sist men inte minst är att imorgon ska jag och Jasmina träna med BKVS 00:or. Ska bli ritkigt kul och spännande. Får se om jag stannar där eller går kanske över till Roslagsbro med mitt andra lag. Det är många funderingar men är så taggad på fotbollen så ska bli riktigt kul för imorgon!
Är det bara jag som längtar till varje avsnitt av Paradise hotel? Åh man blir verkligen beroende! Men ikväll är det ett nytt, tagga!
Vem hejar ni på? Själv hejar jag på Samir, han är sååå himla snygg. Tror dock inte han kommer vinna men önska får man göra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback