Frågor om mig!

Namn? Emma Svanberg

Ålder? 14, fyller 15 i mars

Längd? 160 någoting, höhö

Bor? Norrtälje

Kär? Nej

Vad är du rädd för? Mycket.. Haha. 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv? Mitt hår tror jag. 

När grät du senast?: I helgen tror jag

När skrattade du senast? Idag, nyss typ

Vem sov du hos sist? Pappa, haha

Vem sov hos dig sist? Jenny

Vad finns alltid i din handväska? Haha har inget särskilt, tar ju ut laddare osv. 


Har du varit utomlands någon gång? Jaa

Största stad/städer du varit i? Ingen aning :$

Har du piercing ? Ja

Storstad eller landet? Storstad

Hamburgare eller pizza? Pizza
 
Hund eller katt?
Hund

McDonalds eller MAX? McDonalds

Charter eller skidsemester? Charter tror jag 

Sport eller nyheter? Sport

Hockey eller fotboll? Fotboll

Sommar eller vinter? Sommar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback