Favoriter

Girlfriend och The key by Justin Bieber, Coconut passion och Mango temptation Victoria Secret. 

Tänkte visa er mina absoluta favorit parfymer/bodymist. Dom här använder jag dagligen, om jag inte tar den ena tar jag den andra. Dock är They key snart slut så måste inför skaffa mig en ny!
Om vi går in på doft så luktar alla så himla gott. Girlfriend luktar väldigt sött och håller jätte länge, The key luktar också sött men den har en doft av kill i sig, (inte mycket) vilket jag älskar så det gör inget. Coconut passion luktar helt amazing, jag gillar varken vanilj eller kokosnöt men den här är to die for. Jag tycker den luktar mest vanilj vilket är positivt. Till sist är det Mango Temptation, så fräscht luktar den, typ sött men den där söta fräscha lukten, haha. 
 
Nu fick ni veta lite om mina favorit parfymer, förlåt för dålig bild. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback