Mina senaste dagar

Jag börjar bli dålig på att blogga men det ska ändras, bara det att jag inte har det suget att det är så himla kul. 
 
Jag har i alla fall haft riktigt roligt dom senaste dagarna. I torsdags kom pappa och hämtade mig vid 18.00 och vi åkte in till stan för att äta mat och gå på bio. Mysigt! Bion vi såg var "Hundraåringen", den var faktiskt väldigt rolig och bra. Så det var en lyckad kväll. i går så täkte jag o pappa åka och båda på något mysigt ställe men det var fullt överallt eller så var den 18 årsgräns så det sket sig.  Vi åkte hem istället, så då satt jag och kollade på "Awkward". Så himla bra serie, dock är det slut nu men kommer ut en ny säsong i Janurai, alltså snart, iii. 
 
Det kommer bli dålig bloggning idag oxå för jag ska till Wikander och sova över där men ni får ha det så bra så länge, hejdå! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback