Starbucks

Idag gick jag upp 20 över sju, oh god. Jag kom upp och det är jag glad över, haha. Jag skulle till Stockholm och ha mys dag med Moa. Det var liksom vår julklapp, att umgås eftersom vi inte ses så ofta. Det var i alla fall så mysigt, vi gick och kolla i affärer, åt vi på donken, kollade lite mer i affärer och sedan tog vi en kaffe på starbucks. Har alltid viljat fika på starbucks så det var kul att det öppnat i Stockholm. Jag personligt tycker det är en helt annan sak en Espresso house och dom där. Så det var riktigt mys. Vi kom hem vid tre, inte så sent och lagom tid. Så man hinnar förbereda sig för skolan imorgon... *suck*
Jag fick inte med mig något hem men har köpte ganska mycket på senaste tiden. Fast behöver faktiskt två saker men ska nog skicka efter dom! Jag måste ju spara lite pengar också!
 
Nu taggar jag Paradise Hotel som jag är helt besatt i, det är så bra! Dock är det flera timmar men jaja. ;) 
 
 
 
Frappuccino caramel.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback