Datanördar kan man kalla oss!!

heeeejjj!
Jaaa enda sen vi var ute och fota så har vi suttit vid datan,det är något spel på facebook som man blir beroende av det är as tråkigt men man fastnar vid det,DATANÖRDAR kan man kalla oss,vi har som vanligt skrattat,det gör vi alltid när Moa är med:P För typ en kvart sen gick Moa hem och åt fast jag hoppas hon kommer ner,vi sa att hon var tvungen att göra det.Om Moa har tid så kommer bilderna senare,så får ni se de i morgon.Jag är lite tjatig med det, men det är viktigt för miiig! Det har i alla fall vart en myysig lite julafton idag jag fick en sak som jag önska mig så jävla bra,det var en mascara ni kommer nog få sen en bild på den sen fick jag mer.Jag kommer ju få fler julklappar sen på julafton och så hoppas jag HaHa! xD


                                                           Puusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback