EmmaEmmaMoa!

Tjobree alla bloggläsare!Igår kunde jag inte skriva för när man skulle skriva ett inlägg så hände det massa skit och allt,sorry .. men vi handla massa julklappar igår i norrtälje.Idag så har vi haft slöjd i skolan och inte haft så många lektioner bara jobbat med en sak.Efter skolan åkte jag bussen hem och moa hängde med mig och nu har emma kommit så nu ska i sitta vid datan och inte göra så mycket.I helgen ska vi fira lite julafton med Emma så det ska bli riktigt myyys ! Idag när vi koma hem så gick vi ut och fottade lite snö bilder jag och Moa så nu kommer det nya bilder!


                                                      Ses/ Emma! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback