Hej då kääära arbrå!

Heeeyy på deeeyyy!
Idag har jag inte gjort så mycket.....Vi åkte hem från arbrå idag,jag ville stanna :(Det har verkligen vart en underbar jul,jag fick massa av saker allting jag hade önskat mig,och mycket mer ni vet ju redan lite men jag ska sriva nästan allt!Det var en sak jag inte fick som jag hade önskat mig och det var en hund sen fick jag allllt!Såå naaajs! Nu sitter jag bara vid datorn. Min JÄVLA brosa kommer in i mitt rum och förstör  så jag måste skriva ett nytt inlägg! Han är helt stööörd! Men nu ska ni få se/läsa all julkallppar som jag fick!


Två parfymer
mascara
necesär
Fem örhängen
Present kort på JC,gina tricot och mediamark!
klocka
Mjukis byxor
tröja
headsett
nagellack
pengar
lip syl med massa olika lukter
strumpor
Filt
bad saker
Godis
white bord pennor!


Det var nog allt!  Pussar Emma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback