Söndag 19/12-10

Tjjäännaa!
Idag har vi inte gjort så mycket måla naglarna,kollat på film och suttit vid datan som vanligt,men det var inte lika roligt idag utan Moaaa.Hon gör allt mycket roligare! För en kvart sen tog jag ett bad,innan det spela jag och mamma kort,hon vann!! -,- Imorgon blir det skola,sen på tisdag har vi skolavslutning! Jippie!På Onsdag åker jag och mamma upp till hällsingland för att fira jul med mina underbara kusiner sååå mysigt.Det är typ -20 där och myycket snö,och jag får också träffa alla underbara hundar! Jag tror ni kommer få se bilder på några av mina julkappar efter jul!! Men i veckan typ på torsdag tror jag inte det blir så mycket blogga för mig för vi gör så mycket annat där uppe hos kusinerna.Det här blev det sista inlägget för idag.........Godnatt!



                                                   En liten godnatt bild!
 
Bakom kameran : Moa
Framför kameran : Jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback