Is kaaaallt!!

Fy f*an va roligt vi har det,Emma vällte ner sitt glas så moa fick allting på sina fötter det var citron dricka så det vart ganska kladdigt sen skulle moa dricka typ vääldigt konstigt och hon börja ju såklart skratta så då skulle hon spruta ut drickan som igår,men när hon sprutar ut den puttar jag henne och hon är ju barfota så hon flyger ut i snön och blir iiiis kaaall om fötterna, jag vet inte vart jag ska ta vägen vi skrattar hela tiden utom när vi sitter oss vid datan för då blir det knäpptyst......som nu!! Det här blir nog sista inlägget för idag tror jag !!



                                                    Godnatt! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback