Ni är bäääst!

Assså fy f*an vad kul vi har det,jag har inte haft så roligt på länge gud va vi skrattar.Emma jag och moa vi håller på att spela något spel och Emma fattar ingeting hennes data laggar som in i helvete!! Jag och Moa skulle hämta julmust nyss gud va vi skratta Moa spruta ut allt på verandan,så nu liggerdet bruna prickar på snön! Moa ska sova här och i morgon ska vi fotta lite bilder!! Imorgon kommer bilderna på snön som vi fotade lite slarvigt !! Ni är bäääst Moa Temrin och Emma Roos!! love!


                                                  Hare gött!

Kommentarer
Postat av: moa

heej :D

var med och tävla i min fototävling, med temat frost. gå in på min blogg och läs inkägget se ser du hur du gör. LYCKA TILL!

2010-12-18 @ 08:47:03
URL: http://mtphoto.blogg.se/
Postat av: Emma roos

Jag älskar dig!!!! <3

2010-12-18 @ 09:17:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback