Snacka om långt tid!

Tjoooo
Idag har vi suttit i bilen typ hela dan, fast vi har vart i ett centrum,jag handla två saker till julafton och sen ett par tights.Från gävle till arbrå ska det ta en timme och 45 min men det tog treee timmmar, vi börja åka vid nio på morgonen och var framme 15 minuter över sex huuur lång tiiid som helst,jaa snacka om långt tid fast vi stana två gånger på vägen en gång åt vi hos mammas moster och sen stanna vi ju och shoppa lite! Sen när vi kom fram åt vi och fika lite och sen var det dax att pynta granen här också och det är skiiiiit mycket paket under den. Men nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt! <3333

                                                       pussar/ Emma!
Världens bästa Moooi med min kamera!
Världens bästa
världens bästa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback