Städdag idag då!

Förlåt att jag inte har bloggat idag och igår men nu ska jag berätta om mina dagar.

Torsdag:
I Torsdag gjorde jag inte så mycket utom att, jag var på fotboll :) Det var alltid lika trevligt. Jag fick en boll i huvudet på rsten det gjorde inte ont. det kändes ju, men det gjorde inte s ont :O

Fredag:
En underbar fredag med Marria. Vi åkte buss in till norrtälje och så sålde vi majblommor där också, det var trevligt jag kan ju inte säga att det gick bra, vi fick nästan inte sålt på något :/  tack Maria för en Fiin dag. Älskaar dig!!♥
Efter det åkte jag hem vi åt middag jag gick ut till området för att sälja majblommor snacka om att det gick bra!! :) Sen var det dax för mat då åt vi. efter det fick jag jtte ont i huvudet :( Så då gick jag och la mig tidigt.

Idag:
Idag ja men vaknar med värsta hostan så nu måste man ha hostmedicin asså, inte roligt. Idag är det städdag i området så jag och Fredrik gick dit me vi gick hem för typ en timme sen, så nu sitter vi här med datorna. Vid ett då ska jag möta fiina männsikor :)

Lite roliga ssaker som hänt :
I går var jag ju och sålde majblommor, då gick jag in i ett trapp hus då tänkte jag , jag ringer på där för det var jätte hög musik så dom var ju hemma. När jag ringer på några gånger kommer han ut, då Kommer en kille ut i bara kallingar :/
Sen i gåt cokså då var ute med fredrik, det är ju så roligt att sjkunka ner 10 cm i en lerpöl som man  inte har några skor tills idag :( Sen skulle jag rädda bollen för vi spela lite fotboll, och vi har ganska blött på våran gräs matta, så då halckar jag på rumpan och så vart man ju smutsig där med :/ Jaja det där var lite grejaer som hade hänta mig :)

Nu ska jag fortsätta chatta med några :)

Videung :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback