Snökaos kan man kalla det!!!

Ååååå gud var det snöade i morse och blåste, men jag gick till skolan med all pakning eftersom vi skulle åka skridskor och Maria skulle låna av mig sen skulle Olga låna men hon hade och det fick jag reda på när jag kom till skolan av Maria, det var inga bussar som åkte så jag tog med mig ALL pakning i onadan och snacka om att det vägde mycket, men sen kom några stcken det var 60 st på högstadiet och mellan stadiet tsm, och några fröknar man fick tytp göra vad vi ville. Efter lunch fick man gå hem då gick jag Maria, Sophie och Jennifer hem till Jennifer vi åt popcorn det var skit kul sen gjorde vi annat, vi hade super kul! Och efter det kom perre och hämta mig typ vid fem och i bilden satt Emma.R jag visste det menmen så kom vi hem och fikade nu sitter vi här med varsin dator. Senare odag ska vi kolla på kattungarna, och i mrgon blir party hos Maaaria!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Ingen annan ser den!)

Din blogg?

Kommentera här!

Trackback